1educat.ro - Primul site dedicat ofertei de formare si training    

 portalul ofertei de cursuri

  Asistent  
  1educat  editor  arhiva eBYF  nr. 18 / 2001   
Oferta de cursuri, detaliatć pe domenii
Planificarea carierei
Editor
Stiri, evolutii, legislatie, dictionar de termeni
Resurse utile pentru furnizorii de educatie
Asistent online
 
eBYF
((( e d u c a t i e, t r a i n i n g,  c a r i e r a )))
eBYF este revista electronica editata si distribuita gratuit de Asociatia pentru Excelenta in Cariera. Informatiile prezentate reflecta ofertele publice de servicii educationale/training /cariera, obtinute direct de la furnizori sau din mass-media. Reproducerea partiala sau integrala a materialelor prezentate este permisa in conditiile mentionarii sursei.

nr. 18/ 17 decembrie 2001
Investeste acum īn educatia ta!

 
A.  Pseudo-editorial
 
B.  Academia 1educat
 
C.  www.1educat.ro - Linkuri utile
 
D.  Oferta de cursuri/ seminarii/ scoli/ evenimente

 
 
A.  Pseudo - Editorial
 
Dragii nostri cititori,
 
Iata ca am ajuns si la ultima editie a revistei eBYF din anul 2001. Nu ne-am propus sa va facem o radiografie a anului din care au mai ramas doar cateva zile, dar, in linii mari, putem enumera cateva momente cheie ale initiativei noastre: decizia de a continua editarea revistei, prima editie intr-o noua forma - 28 mai 2001, atingerea pragului "1000 de abonati" - iulie 2001, lansarea portalului www.1educat.ro - 1 octombrie 2001, depasirea pragului "2500 de abonati" - sfarsitul lui octombrie 2001, lansarea Academiei 1educat.
 
Dorim sa va multumim pentru mesajele primite pe adresa redactiei. Ele ne-au incurajat, ne-au oferit o perspectiva practica de dezvoltare, ne-au convins ca  proiectele noastre sunt utile si ca am putut sa gasim cel mai eficient mod de a le pune in practica.
 
Pentru 2002 gandurile noastre se indreapta spre necesitatea dezvoltarii proiectului, avand ca punct de plecare cerintele voastre. De aceea asteptam sa ne trimiteti in continuare recomandarile si sugestiile pe care le aveti. Diversificarea prezentarii ofertelor de formare, cresterea ofertei de cursuri gratuite in cadrul Academiei 1educat, promovarea speciala a cursurilor online oferite de furnizori, sunt numai cateva dintre ariile de interes pe care le-ati exprimat in mesajele voastre. Va asiguram ca ele sunt deja printre obiectivele noastre pentru anul 2002.
 
Si pentru ca pana la Craciun si Anul Nou mai sunt cateva zile, dorim sa va "e-transmitem" cele mai calde ganduri si urari de bine pentru anul 2002, mult succes, sanatate si putere de munca, investitii eficiente in dezvoltarea carierei si, nu in ultimul rand, "La multi ani!". Fie ca 2002 sa fie un an plin de bucurii si de realizari personale.
 
Echipa eBYF 

B.  Academia 1educat
 
Curs-ul "Idei creative pentru copii" (adresat parintilor, persoanelor care lucreaza cu copii - educatori, invatatori, profesori etc - si nu numai) va prezinta intre 15 decembrie si 11 ianuarie tema "Machiajul fetei: cu ce ne machiem, idei, sugestii, tenul sensibil" Puteti accesa si forumul de discutii pe marginea cursului. http://academia.1educat.ro/

 
C. www.1educat.ro portal dedicat ofertelor de cursuri/training
 
Link-uri utile @ 1educat.ro
*** Furnizori de pregatire - 53 domenii de formare
*** Stiri
 

D.  Oferta de cursuri/programe de training/seminarii/scoli/evenimente
 
Asociatia C.I.S.A. - Consultanta, Instruire, Sprijin pentru Antreprenoriat face cunoscuta oferta de cursuri:
1) Plan de afaceri (cu soft dedicat inclus in suportul de curs)
2) Management de proiect, Planificare strategica, Elaborarea proiectelor de finantare.
Cursul Plan de Afaceri se adreseaza intreprinzatorilor din sfera IMM si managerilor centrelor de profit din marile intreprinderi. Acest curs are la baza cursul ENTREPRENEURSHIP conceput si aplicat in Elvetia la Universitatea din Neuchatel. Cursurile de la punctul 2 se adreseaza sectorului ONG si Administratiei publice. Relatii la : Asociatia C.I.S.A. - a member of the Network FREE; Constantin Grigoras - PBC, director executiv, Bacau, 5500, Cuza Voda 4, PoBox 1/133, Tel/fax : 034-176305, 176308, Mobil : 094-870210, E-mail : cisa@mic.ro
=======
In cadrul componentei "Dezvoltarea Sectorului Asociativ", Centrul de Asistenta pentru Organizatii Neguvernamentale prezinta oferta de instruire pentru anul 2002. Tematica de instruire include: management de proiect; management organizational; planificare strategica; elaborarea propunerilor de finantare; strangere de fonduri; comunicare, imagine si relatii publice; campanii de comunicare publica; management de resurse umane; managementul voluntarilor; marketing non-profit. Cursurile CENTRAS nu au o planificare si un format strict, ci sunt create īn functie de nevoile de instuire identificate de solicitant si organizate īn perioadele propuse de acestia. Cursurile se adreseaza īn special organizatiilor neguvernamentale, administratiei publice locale  si centrale, dar pot fi adaptate si pentru alte categorii de public: voluntari, jurnalisti, studenti etc. Totodata, CENTRAS poate asista si procesul intern de evaluare a necesitatii de training a institutiei dumneavoastra (need assesment). Cursurile reprezinta procese complexe de instruire pentru adulti prin metode interactive si īnvatare experientiala. Fiecare modul este sustinut de formatori cu experienta practica atat īn sectorul non-profit, cat si domeniul predat si evaluati īn functie de calificativele primite de la articipanti īn cursurile sustinute pana acum. Continutul si agenda cursurilor sunt adaptate atat nevoilor de īnvatare ale participantilor, cat si solicitarii organizatorilor, durata medie a unui curs fiind de o zi si jumatate. Detalii privind continutul si costul cursurilor va pot fi puse la dispozitie la cerere, tinandu-se cont de dimensiunea si complexitatea solicitarii (numarul de participanti, numar de ore de curs, tematicile abordate, complexitatea suportului de curs, alte servicii solicitate - studii de caz, baze de date, organizare logistica, organizare de evenimente conexe etc). Anul acesta, CENTRAS organizeaza 10 cursuri speciale pentru ONG-uri. Pentru a beneficia de unul dintre acestea, este necesar ca minim 5 organizatii neguvernamentale dintr-o regiune sa trimita o solicitare comuna pentru una dintre temele de curs si sa asigure o prezenta la curs de minim 16 participanti. Taxa de participare pentru aceste cursuri este de 250.000 lei/persoana, cheltuielile legate de deplasarea trainerilor si elaborarea materialelor de curs fiind asigurate de CENTRAS. Au prioritate cererile bine argumentate provenite din
zone sau domenii care nu au beneficiat de instruire. Un alt criteriu de selectie este disponibilitatea ONG-urilor locale de a se implica īn asigurarea logisticii: sala, facilitarea cazarii si mesei pentru formatori care se vor deplasa īn orasul respectiv. Solicitarile pot fi trimise pana la 20 decembrie 2001. Contact: Ioana Ilea (tel.0131 00 380/31 00 381; fax.01 31 00 382; e-mail centras@fx.ro
=======
MELLON RESEARCH FELLOWSHIP FOR CENTRAL AND EASTERN EUROPEN SCHOLARS
IN SPAIN 2002-2003
Fellowship Program: The Instituto de Filologķa of the Consejo Superior de Investigaciones Cientķficas (CSIC) is pleased to invite applications for Mellon Research Fellowship in Spain for 2002-2003. The Instituto de Filologķa is offering two fellowships to Czech, Hungarien, Polish, Slovak, Bulgarien and Romanien Scholars holding the PhD or its equivalent, who are engaged in advanced research in any field of the clasical or semitical
philology involving any of the items developped in the departments of the Institute. The fellowships are for three months and the research must be carried our of Madrid, in the Instituto de Filologķa (CSIC).
Institute: The Instituto de Filologķa consists of four departments: Classical Philology, Arab Studies, Bible and Near Eastern Studies and Jewish and Sephardic Studies. On the website http://www.filol.csic.es you can find all the information about the institute. It also will provide general assistance and access to the library.
Purpose and Eligibility:  Funds for the fellowship have been provided by the Andrew W. Mellon Foundation to the Council of American Overseas Research Centers to administer for the purpose of bringing East-Central European scholars of the humanities into broader research community. Czech, Hungarian, Polish, Slovak, Bulgarian and Romanian scholars who are permanent residents of one of the included countries  are eligible to apply. Applicants may not have held a prior fellowship under this program. Preference will be given to scholars in the early stages of their careers. Fellows are expected to devote full time to their projects and to participate in the activities of the Institute.
Permission: Mellon fellows are personally responsible for obtaining their persmission prior to entering the country. It may be obtained throught the Spanish Embassy of Consulate.
Stipend: The program offers a stipend up to $11,000 to cover the costs of the scholars`s research project, including travel, housing and work related expenses.
Application should consists of 1) a brief project statement (3-5 pages) outlining the project and its significance; 2) a current curriculum vitae; and 3) two letters of reference from scholars in the relevant field including comment on the value and viability of the project (may be sent separately). Applications and supporting letters must be submitted to Instituto de Filologķa (CSIC), Duque de Medinaceli, 6, Madrid, Spain, by February 28th, 2002, fax: 34-91-3690940, e-mail: monasterio@filol.csic.es
For further information fax 34-91-3690940 or e-mail monasterio@filol.csis.es or see http://filol.csic.es; Contact Person: Ma Teresa Ortego Monasterion Director del Instituto de Filologķa
=======
The Carnegie Council on Ethics and International Affairs will sponsor  up to eight non-residential Fellows for the program year June 2002 - June 2003.
The program is open to junior scholars, educators, writers and policy practitioners engaged in work related to the moral dimensions of international affairs. Junior scholars, mid-career professionals,  military professionals, and those from developing countries are
encouraged to apply. All fellows must be fluent in English.  Fellowships will link  individual research projects to ongoing Carnegie Council projects.  Among the topics and areas eligible are: Human Rights; Environment; Conflict; Justice and the World Economy; and History and the Politics of Reconciliation.  The deadline for applications is January 15, 2002.  Please visit our website at http://www.cceia.org/programs/fellows.html for more details. Inquiries may be addressed to: Carnegie Council on Ethics and International Affairs; 170 East 64th Street New York, NY 10021; e-mail: fellows@cceia.org
NO PHONE CALLS, PLEASE
=======
The Network of East-West Women (NEWW) is an international membership and advocacy organization linking women in more than 30 countries in Central and Southeastern Europe, the New Independent States and the Russian Federation. Through the Legal Fellowship Program and other projects, NEWW supports independent women's movements that foster women's participation in all aspects of public decision-making. NEWW's primary objective is to increase the capacity of women and women's NGOs to shape policies that affect women's lives.
NEWW is pleased to announce a call for applications for the 2002 Economic and Social Policy Fellowship Program. This program provides intensive training and regional networking opportunities to young women from Central and Eastern Europe, the New Independent States and the Russian Federation working to achieve economic and social justice for women. Fellows will sharpen their skills in feminist economic analysis and advocacy; they will learn strategies to influence economic and social policy formulation in ways that benefit women; and they will develop working partnerships with each other and with seasoned professionals in the field of economic justice. Contact Person: Laurie MacDonald Brumberg, Membership & Fellowship Program Director, Network of East-West Women, Email: lbrumberg@neww.org; 1761 S Street NW, Suite LL-12 Washington, DC 20009; Tel (202) 299-9001 Fax (202) 299-9003 Website: www.neww.org
=======
Fundatia pentru o Societate Deschisa-Romania anunta Programul de burse pentru Masterat la Universitatea Warwick finantat de catre Open Society Institute, Foreign and Commonwealth Office si Universitatea Warwick. Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa fie absolventi ai unui institut de invatamant superior pina la data de 30 septembrie 2002; sa nu depaseasca varsta de 35 ani la data de 30 septembrie 2002; sa cunoasca bine limba engleza; sa nu aiba titlul de doctor; sa nu fi studiat mai mult de 6 luni intr-o universitate din strainatate. Vor avea prioritate persoanele cu abilitati manageriale si cu potential de lideri de opinie. Domeniile in care se acorda bursele sunt: studii socio-umane, arta, medicina, stiinte tehnice, studii interdisciplinare. Bursele sunt acordate pentru programe de masterat cu durata de un an incepand cu luna octombrie 2002. Alegerea programului dorit se poate face consultand brosura Universitatii Warwick la sediul Fundatiei pentru o Societate Deschisa (informatii suplimentare la adresa http://www.warwick.ac.uk/postgrad/). Finantarea acopera cheltuielile de transport, taxele de scolarizare si cheltuielile lunare de intretinere. Selectia candidatilor se va face pe baza dosarului si a unui interviu in limba engleza. Dosarul de inscriere trebuie sa cuprinda: formularul de inscriere completat; doua scrisori de recomandare (pe forma tipizata din formularul de inscriere); foaia matricola si diploma de absolvire a facultatii traduse in limba engleza si legalizate la
notariat. Dosarul de inscriere se depune in trei exemplare (original si doua copii). Dosarele depuse nu se returneaza. Data limita de depunere a dosarelor este 18 ianuarie 2002. Informatii suplimentare si formulare de inscriere se pot obtine de la biroul de relatii cu publicul al Fundatiei pentru o Societate Deschisa, str. Caderea Bastiliei, nr.33, sector 1, 711391 Bucuresti, tel: 01-212 11 01, 01-212 11 02, 01-212 11 03, e-mail:
info@buc.osf.rohttp://www.osf.ro, program de relatii cu publicul: luni-joi 14:00-17:00. Persoana de contact: Daciana Panait
=======
Agenda cursurilor organizate de FDSC in perioada ianuarie-februarie 2001: 26-27 ian. Managementul proiectelor (Uneori este mai usor sa obtii fonduri pentru un proiect decat sa-l duci la capat cu succes. Cum putem optimiza gestionarea unui proiect si ce abilitati sunt necesare? Care sunt elementele-cheie de care depinde succesul acestuia?Raspunsul la aceste intrebari (ca si la altele din domeniu) il puteti afla participand la acest curs; 9-10 februarie. Evaluare / Monitorizare (Acest curs va va ajuta sa demonstrati evaluarea serviciilor dvs. finantatorilor si beneficiarilor, demonstrand ca faceti ceea ce spuneti, in cel mai bun si mai eficient mod. Totodata veti putea identifica ariile unde este nevoie de o imbunatatire sau de o schimbare); 13 februarie. Managementul voluntarilor (Lucrati cu putini voluntari si aveti nevoie de mai multi? Nu stiti cum sa pastrati si sa motivati voluntarii in organizatie? Nu stiti cum sa puneti omul potrivit la locul potrivit? Acest curs va raspunde si la aceste intrebari si va va invata cum sa lucrati eficient cu aceasta sursa umana valoroasa. Cursul isi propune sa ofere o abordare profesionista a implicarii voluntarilor in activitatile organizatiei cu efecte benefice pe termen lung); 23-24 februarie. Comunicare (Un curs in cadrul caruia reprezentantii organizatiilor primesc metode, tehnici si trucuri pentru ca mesajele pe care le transmit sa nu mai fie rastalmacite, pentru ca sedintele interminabile sa
se transforme in sedinte eficiente si pentru ca membrii lor sa se inteleaga mai bine unii cu ceilalti). Detalii: tel.: 01 310 01 77; fax: 01 310 01 80
=======

  • Va rugam sa trimiteti revista electronica eBYF si prietenilor dumneavoastra care au nevoie de informatia prezentata.
  • Credeti ca cineva a abuzat de adresa dumneavoastra de e-mail pentru a va abona la revista eBYF? Va rugam sa contactati imediat echipa de redactie! click aici
DORITI SA SPONSORIZATI eBYF?, click aici
DORITI SA VA PROMOVATI IN eBYF?, click aici
DORITI SA ANUNTATI CEVA IN eBYF?, click aici
 
DORITI SA VA ABONATI?, click aici
DORITI SA RENUNTATI LA ABONAMENT?, click aici - specificati adresa care doriti sa fie eliminata din baza de date.
 
ATENTIE!
NU ACCEPTAM REPLY-URI PE ADRESA REVISTEI.
FOLOSITI ADRESELE DE MAI SUS PENTRU MESAJE.

Echipa de redactie: Ovidiu Atanasiu, Olimpius Istrate, Lidia Stefan

©AEC Romania

- numarul urmator (19 / 2002)

- abonament la eBYF

 

 

    elearning.romania    Anunturi    eLearning    Stiri    
    1educat    Cursuri    Cariera    Mediul educational    Editor    Resurse    Asistent online    
 
  © AEC Romania, 2001
www.1educat.ro